Blog
Sprawdź ofertę foteli obrotowych
7 kluczowych elementów mebli biurowych, których potrzebuje każde miejsce pracy
Lipiec 27, 2021 | Najlepsze meble biurowe
Przeciętna osoba spędza około 90.000 godzin w pracy w ciągu swojego życia - to jedna piąta ich życia spędzonego w biurze. Dlatego też, to po prostu ma sens dla właścicieli firm i menedżerów, aby myśleć o rodzaju środowiska pracy chcesz stworzyć dla siebie i swoich współpracowników.
Twoje środowisko biurowe powinno być nie tylko zaprojektowane tak, aby pomóc pracownikom w wykonywaniu ich obowiązków. Powinno być również miejscem, w którym mogą się zrelaksować, cieszyć i tworzyć długotrwałe relacje z kolegami - co również wpływa na ich ogólną wydajność.
Aby to osiągnąć, musisz mieć odpowiednie meble biurowe. Posiadanie odpowiednich mebli to pierwszy krok do stworzenia komfortowego środowiska pracy. Oto 7 kluczowych mebli biurowych, których potrzebuje każde miejsce pracy.
Wysokiej jakości krzesła i biurka
Trendy przychodzą i odchodzą, jeśli chodzi o projekty podłóg biurowych, ale jedno jest pewne, zawsze będziesz potrzebował wysokiej jakości krzeseł i biurek. Być może pozbyliśmy się boksów z otwartymi planami piętra, ale czy naprawdę możesz sobie wyobrazić miejsce pracy bez krzeseł i biurek?
Są dwie (2) rzeczy, o których należy pamiętać, jeśli chodzi o wybierając odpowiednie krzesło do swojego biura: komfort i ergonomia. Ludzie będą siedzieć na tych krzesłach przez 40 godzin tygodniowo, więc zdecydowanie powinny być wygodne.
Ergonomia, z drugiej strony, jest nieco bardziej skomplikowana, ale niezbędna. Kiedy krzesło jest ergonomiczne, oznacza to, że zostało zaprojektowane tak, aby zapewnić potrzebne wsparcie dla danej osoby i zadań, które musi wykonać.
Każda osoba jest zbudowana inaczej i wymaga różnych ustawień krzesła, aby zapewnić sobie potrzebne wsparcie. Znajdź ergonomiczne krzesło z regulacją wysokości siedziska i zagłówka, dobrą głębokością siedziska i stabilnością. Dzięki temu pracownik będzie mógł dostosować ustawienia krzesła do swoich preferencji.
Wybierając biurko, upewnij się, że jest ono wystarczająco przestronne, aby Twój pracownik mógł efektywnie pracować. Złe biurko biurowe może prowadzić do poważnych problemów z plecami. Dlatego chcesz wybrać biurko, które dostosowuje się do wysokości krzesła i skutecznie wspiera postawę Twoich pracowników. Zapoznaj się z naszym artykułem na temat powszechnych błędach biurka, których powinieneś unikać zapobiegając złej postawie.
Stoły konferencyjne do miejsc spotkań
Każde miejsce pracy potrzebuje przestrzeni konferencyjnej, aby spotkać się i przeprowadzić burzę mózgów ze współpracownikami, zabawić klientów lub zorganizować spotkanie pracowników. W związku z tym potrzebny jest dobry stół konferencyjny.
Wybierając stół konferencyjny oszacuj, jak często lub jak duże są zespoły, które potrzebują współpracy podczas tych spotkań. Jeśli uważasz, że częsta współpraca jest niezbędna do wykonywania zadań pracowników, możesz również rozważyć zakup stołów konferencyjnych lub wspólnych biurek nad indywidualnymi biurkami, aby obniżyć koszty.
Meble do przestrzeni życiowej
Przestrzenie życiowe to pokoje przerw i patia na świeżym powietrzu, gdzie pracownicy mogą robić szybkie przerwy. Przyjęcie kultury robienia częstych przerw jest ważne dla utrzymania pracowników i produktywności. Dlatego zachęcaj do tego, dając im przestrzeń, w której mogą to robić.
Stwórz salony z stoliki kawowe, półki na książki, krzesła, kanapy, a nawet telewizor. Posiadanie miejsca w biurze, gdzie pracownicy mogą zrobić sobie przerwę i naładować się może zdecydowanie poprawić ich nastrój, jak również wzmocnić więź między współpracownikami.
Szafy do przechowywania
Podczas gdy wiele biur przechodzi na papierową formę i przechowuje ważne dokumenty w chmurze, nie należy zapominać o tych przedmiotach, które wymagają fizycznego przechowywania. Najlepiej wybrać biurka wielofunkcyjne, które mają wbudowane ukryte szafki do przechowywania w celach estetycznych.
Drukarka, skaner i kopiarka All-in-one
Kiedyś, aby mieć te trzy (3) funkcjonalności, potrzebowałeś kilku urządzeń. Teraz, dzięki zaawansowanej technologii, można uzyskać wszystkie te aplikacje w jednym gadżecie. W zależności od tego, jak Twoje biuro jest rozplanowane, możesz potrzebować jednego z nich w każdym dziale lub obszarze, aby uniknąć zakłóceń lub chodzenia po schodach.
Tablice lub Smartboardy
Tablice są niezbędne podczas burzy mózgów i prezentowania ważnych informacji w grupie. Tablice suchościeralne są bardzo powszechne, jednak korzystanie z nich może być kłopotliwe, ponieważ czasami brudzą się i trudno je wyczyścić. Nie wspominając już o tym, że trudno jest czytać z daleka.
Rozważ modernizację. Smartboardy są jak gigantyczne iPady, które wykorzystują technologię ekranu dotykowego i działają jak tradycyjna tablica tylko bez kłopotów z utrzymaniem jej w czystości.
Meble do kafeterii
Posiadanie miejsca, w którym pracownicy mogą jeść, jest niezbędne w budowaniu relacji międzybiurowych. To również zachęca ich do pakowania lunchu zamiast stołowania się na mieście, co pomoże im zaoszczędzić pieniądze.
Wybierz meble do kawiarni które będą wystarczająco wygodne dla Twoich pracowników do jedzenia i wystarczająco duże, aby zachęcić do interakcji między zespołami.
Rozpoczynasz działalność gospodarczą lub planujesz rozbudowę do przestrzeni biurowej? A może potrzebujesz całkowitego remontu? Porozmawiaj z nami w Arenson Office Furniture w San Diego, gdzie znajdziesz wszystkie meble biurowe, których potrzebuje każde miejsce pracy.