Post

Porady dotyczące utrzymywania porządku w biurze


Sprawdź ofertę foteli obrotowych

Fotel obrotowy Unique Viper Kup teraz
Fotel obrotowy Profim Xenon Kup teraz
Fotel obrotowy Grospol Ergohuman BS Kup teraz

Pomiędzy spotkaniami, rozmowami konferencyjnymi, pracą papierkową i wszystkim innym, co wiąże się z pracą za biurkiem, kto ma czas na utrzymanie swojego biura w czystości i organizacji? Chociaż zadanie może wydawać się zniechęcające, utrzymanie czystego, wolnego od bałaganu miejsca pracy może pomóc Ci się bardziej skupić i może również pomóc utrzymać stres na dystans podczas pracy. Spójrz na te poręczne wskazówki i triki, które pomogą Ci utrzymać porządek przy minimalnym wysiłku.

1. Wyznacz miejsce na wszystko. To może wydawać się dość podstawowe, ale jest to kluczowy krok w kierunku zorganizowania biura i utrzymania go w porządku - wybierz miejsce na wszystko! Zwróć przedmioty do ich wyznaczonej szuflady lub szafki, jak tylko skończysz ich używać, zamiast pozwalać, aby papiery i materiały biurowe piętrzyły się na biurku. Dobrą praktyką jest trzymanie przy biurku tylko tych materiałów, które są potrzebne do regularnego wykonywania pracy. Inne materiały, których nie używasz tak często, powinny być przechowywane w innym miejscu, aby mieć do nich dostęp tylko wtedy, gdy są potrzebne.

2. Przechowuj swoje dokumenty. Podobnie jak materiały eksploatacyjne, dokumenty powinny być przechowywane na biurku tylko wtedy, gdy są potrzebne do konkretnych projektów, nad którymi pracujesz danego dnia. Przestrzeganie tej zasady pomoże Ci zachować kontrolę nad przestrzenią, a także sprawi, że wszystkie te papiery nie staną się poważnym bólem głowy. Stwórz system przechowywania, który będzie działał dla Ciebie i ilości fizycznych plików, z którymi pracujesz, czy to w formie szafek na dokumenty, organizerów na biurko czy półki na książki.

3. Ogranicz zużycie papieru, jeśli to możliwe. Ograniczenie ilości używanego papieru pomoże Ci być znacznie lepiej zorganizowanym. Rozważ użycie programu takiego jak Microsoft One Note, aby zbierać swoje pomysły, zamiast przyklejać wszędzie karteczki Post-Its. Możesz również zacząć pisać notatki ze spotkań na laptopie, zamiast marnować papier na zeszyt. Im mniej kartek papieru będzie się walało po Twojej przestrzeni roboczej, tym lepiej!

4. Natychmiast wykonuj szybkie zadania. Jeśli natkniesz się na małe przedmioty w swoim miejscu pracy, które wymagają wyczyszczenia lub odłożenia, zajmij się nimi tak szybko, jak tylko je zauważysz. Czyszczenie tych małych rzeczy natychmiast pomoże Ci utrzymać się na szczycie, aby nigdy nie stały się poważnym powodem do niepokoju.

biuro

5. Uporządkuj swoją skrzynkę odbiorczą. Upewnij się, że organizujesz więcej niż tylko swój pulpit! Przechowywanie zbyt wielu starych e-maili może przytłaczać, a także spowalniać pracę komputera. Pamiętaj, aby: od razu odpowiadać na pilne maile; kategoryzować ważne maile w odpowiednio nazwane podfoldery; i natychmiast usuwać maile, które nie są potrzebne.

6. Wdrażaj dni śmietnika. Raz na kwartał organizujemy "dni śmietnika", podczas których ustawiamy duże pojemniki na śmieci na końcach rzędów stanowisk pracy. Zachęca to naszych pracowników do posprzątania swoich biur i pozbycia się papierów, materiałów lub niepotrzebnych gratów, aby zrobić miejsce dla ważniejszych rzeczy. Zapewniając swoim pracownikom łatwy sposób na pozbycie się starych materiałów, znacznie zwiększasz szanse na stworzenie lepiej zorganizowanego biura.

7. Zarządzaj swoim czasem. Organizacja czasu jest tak samo ważna jak organizacja fizycznych przedmiotów w biurze. Ponieważ organizacja miejsca pracy nie zawsze może być priorytetem, najlepiej jest mądrze wykorzystać swój wolny czas. Zostałeś zawieszony podczas rozmowy konferencyjnej? Uporządkuj swoją skrzynkę odbiorczą. Przyszedłeś do pracy wcześniej niż zwykle? Uporządkuj swoją szufladę z przyborami. Celowe przychodzenie do pracy wcześniej lub zostawanie do późna jest w gruncie rzeczy świetnym pomysłem. Ponieważ łatwiej jest trzymać się zadania, gdy nikogo nie ma w pobliżu, spróbuj wygospodarować prywatny czas na cele organizacyjne, kiedy wiesz, że nikt nie będzie ci przeszkadzał.

8. Wyznacz sobie osiągalne cele. Zanim zaczniesz swój nowy rok uchwały utrzymania bardziej zorganizowane miejsce pracy, upewnij się, aby ustawić się na sukces przez co osiągalne cele. Innymi słowy, nie próbuj brać na siebie zbyt wiele naraz. Rób po trochu na raz w tempie, które jest dla Ciebie wygodne, a będziesz w stanie zorganizować się znacznie szybciej. Być może jeden dzień ty chcesz składać daleko od wszystkie papierkowa praca na twój biurku i następny dzień ty możesz wybierać alfabetyzować książki na twój półce. Cokolwiek twój proces może być, właśnie bierze je jeden krok przy czasem.

9. Organizuj każdego dnia. Chociaż to jest korzystne brać rzeczy wolno, ja jest równie znacząco utrzymywać up z twój organizacyjnymi wysiłkami na codziennej podstawie. Jednym z łatwych sposobów, aby to zrobić jest wykonanie szybkiego pick up na początku lub na końcu każdego dnia. Przejrzyj swoje miejsce pracy i zadbaj o wszelkie luźne końcówki. Od trzymania swetra w szafie, a nie na krześle, do umieszczania długopisów i ołówków w przeznaczonych do tego szufladach - każdy drobiazg pomaga. Gdy będziesz regularnie przestrzegać tych drobnych nawyków, szybko przekonasz się, że staną się one Twoją drugą naturą.

10. Stwórz spersonalizowaną przestrzeń do pracy, którą kochasz. Nie tylko spersonalizowanie przestrzeni napędza cię do bycia bardziej produktywnym, ale także inspiruje cię do pozostania bardziej zorganizowanym. Im bardziej cieszysz się przestrzenią, tym większą dumę będziesz czerpać z utrzymywania jej w czystości, dzięki czemu wysiłki organizacyjne będą wydawać się mniej przykrym obowiązkiem, a bardziej przyjemnością.


Sprawdź ofertę mebli biurowych i gabinetowych

Kontener podbiurkowy Wuteh KO-4 Kup teraz
Biurko elektryczne Wuteh Sky Kup teraz
Lada recepcyjna Sove SV-92 Kup teraz